Het komt snel dichtbij... - Reisverslag uit Nederland, Nederland van THE4GO2CHINA - WaarBenJij.nu Het komt snel dichtbij... - Reisverslag uit Nederland, Nederland van THE4GO2CHINA - WaarBenJij.nu

Het komt snel dichtbij...

Door: Wim

06 April 2014 | Nederland, Nederland

Lange tijd leek het ver weg, de reis naar China. We (voorop de zussen) bepaalden in onderling overleg de onderdelen, een boottochtje erbij, soft sleeper er bij, ander hotel, extra dag, leuk hotel in Shanghai. Daarbuiten werden de visums geregeld, ruim op tijd ;-)
Vanwege de vorige reizen hadden we geen inentingen meer nodig. Dit gaf mij trouwens een soort Obelix gevoel!?
Maar je praat over een gebeurtenis die ver in de toekomst ligt. Ach het is nog vele weken ver weg , want eerst moet zoonlief ook nog afreizen naar Shanghai. Want zijn stage in dat verre Shanghai was namelijk de aanleiding om deze reis aan te gaan.
Ook nog eerst kampioenswedstrijden van Saskia, Lingo deelname van Paul en een reünie van mijn eigen middelbare school.
In het begin duurt het dus nog maanden voor je vertrekt. En dan is er ineens het moment aangebroken dat je beseft dat het nog maar iets meer dan een week duurt voor we vertrekken.
Maar we hebben er zin in. Zeker ook om zoonlief in zijn nieuwe habitat te ontmoeten. Zeker nu we de eerste positieve geluiden hebben ontvangen uit het verre China.
Via deze Blog probeer ik u op de hoogte te houden van onze avonturen, aangezien Facebook niet makkelijk te onderhouden is vanuit China.
Heeft u er ook zin in? Schrijf je dan in met je e-mail adres, zodat je een berichtje krijgt zodra er een nieuw verslag wordt toegevoegd aan THE 4 GO 2 CHINA!

Hartelijke groet.

• 06 April 2014 - 22:17

Els Van Montfort:

Natuurlijk ben ik benieuwd naar jullie vakantie / reisverslag. Het is een hele onderneming en een verre reis.
    Wens jullie een goede reis en een welverdiende vakantie en doe de groeten aan jullie zoon. Grtjs Els

• 07 April 2014 - 10:50

Jan En Sylvia :

Wij wensen jullie een goede reis toe en geniet van de vakantie

• 10 April 2014 - 11:14

Ellen:

Hoi Wim, wat spannend en snel inderdaad! Ik heb me aangemeld en ben heel benieuwd naar jullie avonturen. Goeie reis en veel plezier! Groetjes

• 10 April 2014 - 17:36

Yolanda:

Ni hao! Goede reis!

• 10 April 2014 - 20:47

John Van Mersbergen:

Veel plezier met de vier! Ik was vandaag nog op het CBS en alles staat er nog goed bij!!

• 17 April 2014 - 09:14

Joke:

Hele fijne vakantie, goede reis, we gaan jullie volgen!!